Veel gestelde vragen
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
1: Selecteer het item, aantal, eventueel de kleur.
2: Klik op “In winkelmand”, hiermee plaats je een product in je winkelmandje.*
3: Bekijk de winkelmand.
4. Controleer je bestelling.
5. Kies de verzendmethode. (Eventueel afhalen op afspraak).
6. Doorgaan naar afrekenen.
7: Vul je gegevens in.
6: Plaats je bestelling door op “Bestelling plaatsen” te klikken.
* De artikelen in het winkelmandje zijn niet automatisch gereserveerd.
Kan ik meerdere producten tegelijk bestellen?
Natuurlijk kan je verder shoppen nadat je een item aan je mandje hebt toegevoegd. Je kunt altijd nog terug naar je winkelmandje door op het icoon rechtsboven te klikken.
Heb ik een account nodig om producten te bestellen?
Je hebt geen account nodig om een aankoop te doen, wel is het gemakkelijk om een account aan te maken. Zodat jij inzicht hebt in jouw bestellingen en je gegevens bewaard blijven voor een volgende bestelling.
Hoe kan ik zien welke maat ik moet hebben?
Om te kijken welke maat het beste schikt, staat er bij elk item(wanneer van toepassing) een size guide. Wij raden aan om deze size guide aan te houden wanneer je een aankoop overweegt.
Kan ik mijn bestelling achteraf nog wijzigen of annuleren?
Na het plaatsen van je bestelling is het helaas niet meer mogelijk om gegevens te wijzigen of annuleren.
Verzenden
Betaal ik verzendkosten?
Bij funnymondkapjes.nl betaal je €4,75 verzendkosten tot een bestelbedrag van €60. Vanaf €60 is de verzending gratis.
Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?
Na het plaatsen van je bestelling ontvang je van ons een orderbevestiging. Heb jij deze mail niet ontvangen? Check dan je ongewenste mail! Mocht je hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van je gegevens. Controleer in jouw account of je mailadres klopt.
Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Je hebt je bestelling binnen 3-4 werkdagen in huis. Je ontvangt van ons een mail zodra je bestelling is verstuurd. Snellere levering nodig? In de meeste gevallen kan je bestelling dezelfde of de volgende dag al verstuurd worden.
Past mijn pakketje door de brievenbus?
Als je tot 20 mondkapjes bestelt, dan wordt je bestelling als brievenbuspakketje verstuurd. Bestel je meer, dan wordt je bestelling als pakketpost verstuurd.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment van levering?
Ben je niet thuis op het moment van levering, dan wordt je bestelling in de meeste gevallen bij de buren afgegeven en ontvang je een formulier in de brievenbus met daarop het huisnummer waar je pakketje is afgeleverd.
Betalen
Op welke manieren kan ik betalen?
Bij ons kun je veilig en eenvoudig betalen met iDEAL.
Hoe kan ik een kortingscode gebruiken?
Plaats de code in het veld kortingscode tijdens het afrekenen. Klik vervolgens op kortingscode toepassen om de code te activeren.
Ruilen & Retourneren
Hoe kan ik mijn aankoop ruilen?
Als je wil ruilen voor een andere maat of ander item, kijk dan eerst even op de site of deze op voorraad is. Geef op het retourformulier aan welke maat of item je graag wilt ontvangen en stuur je ongebruikte* aankoop terug.
Zodra je retourzending in goede orde is ontvangen zal het nieuwe item (indien op voorraad) naar je worden verstuurd. Is het goedkoper, dan zal het verschil op je rekening teruggestort worden. Is het item duurder, dan zal het worden verstuurd zodra het verschil op onze rekening is bijgeschreven. Hiervoor betaal je geen verzendkosten.
*Gedragen, gewassen en/of beschadigde (incl. geurschade van parfum of anders) items worden niet teruggenomen. Indien een gebruikt of beschadigd item toch wordt terug gestuurd, dan zijn de verzendkosten om het item opnieuw te ontvangen voor u.
Let op: Artikelen uit de kerstcollectie kunnen niet worden geretourneerd. Dit staat ook specifiek bij alle artikelen vermeld. Indien u besluit om deze toch te retourneren, dan zijn de verzendkosten om het item opnieuw te ontvangen voor u
Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?
Als je om welke reden dan ook niet tevreden bent met je online aankoop, dan kun je de ongebruikte artikelen* retourneren binnen 14 dagen na ontvangst (op eigen kosten). De artikelen moeten onbeschadigd worden geretourneerd met de labels nog bevestigd. Indien je de bestelling wilt retourneren, volg dan de stappen op het meegeleverde retourformulier. Mocht je hier niet uitkomen mail dan naar info@funnymondkapjes.nl. Het aankoopbedrag zal binnen uiterlijk 7 werkdagen na ontvangst van je retour op je rekeningnummer worden teruggestort mits het product in goede orde retour is ontvangen.
*Gedragen, gewassen en/of beschadigde (incl. geurschade van parfum / verbreken verzegeling of anders) items worden niet teruggenomen. Indien een gebruikt of beschadigd item toch wordt terug gestuurd, dan zijn de verzendkosten om het item opnieuw te ontvangen voor u.
Kan ik mijn aankoop terug sturen zonder retourformulier?
Dat kan, stuur een mail naar info@funnymondkapjes.nl, vermeld duidelijk je naam en bestelnummer. Geef aan of je de aankoop wil ruilen of retourneren. Mocht je een ander item willen ontvangen, beschrijf om welk nieuw artikel, kleur en maat het gaat. Stuur je ongebruikte* aankoop terug naar:
Funnymondkapjes.nl
Otto van Tussenbroekstraat 115
3059LR Rotterdam
Zodra je retourzending is ontvangen zal het nieuwe item (indien op voorraad) naar je worden verstuurd. Is het goedkoper, dan zal het verschil op je rekening teruggestort worden. Is het item duurder, dan zal het worden verstuurd zodra het verschil op onze rekening is bijgeschreven. Hiervoor betaal je geen verzendkosten.
*Gedragen, gewassen en/of beschadigde (incl. geurschade van parfum / verbreken verzegeling of anders) items worden niet teruggenomen. Indien een gebruikt of beschadigd item toch wordt terug gestuurd, dan zijn de verzendkosten om het item opnieuw te ontvangen voor u.
Betaal ik retourkosten?
Ja, bij Funnymondkapjes.nl zijn de retourkosten voor de koper. Wilt u een andere maat of ander artikel, dan sturen wij deze gratis naar u op. De levertijd hiervan is 3-5 werkdagen.
Mijn aankoop is verkeerd geleverd, beschadigd of incompleet.
Heb je een klacht over Funnymondkapjes.nl of over een product dat je bij ons gekocht hebt? Neem dan contact met ons op op info@funnymondkapjes.nl of telefonisch met onze klantenservice op 06-21661493. Funnymondkapjes.nl streeft naar 100% tevreden klanten en zal er zodoende alles aan doen om je klacht naar volle tevredenheid op te lossen.
Indien je je klacht per mail aan ons kenbaar maakt, vermeldt dan je bestelnummer en de reden van je klacht. Wij zullen dan binnen uiterlijk 2 werkdagen op je klacht reageren. Als je je klacht telefonisch bij ons meldt, dan kunnen we je klacht in de meeste gevallen direct naar tevredenheid oplossen.
Overig
Kan ik een artikel bestellen met mijn eigen naam of woord?
Een enkel artikel met je eigen naam of woord is mogelijk, informeer via info@funnymondkapjes.nl naar de mogelijkheden tot 5 stuks.
Kan ik een grote bestelling plaatsen voor mijn team of bedrijf?
Zeker. Informeer via info@funnymondkapjes.nl naar de mogelijkheden vanaf 5 stuks. U kunt hier direct contact opnemen en een offerte aanvragen.
Hoe blijf ik op de hoogte van de nieuwste acties en collectie?
Meld u aan voor onze nieuwsbrief. Ook u kunt ons volgen via Facebook en Instagram.
Ik heb een andere vraag, opmerking of klacht.
Neem contact op via het contactformulier of e-mail naar info@funnymondkapjes.nl